1 |
CONTEXT / INPUT |
1.1 |
CONTEXT |
|
De context omvat de omgevingskenmerken en de kenmerken van
administratieve, materiële, bestuurlijke en juridische aard die
de instelling karakteriseren |
|
1.1.1 |
IDENTIFICATIE |
|
|
Gegevens die toelaten om de instelling te identificeren en ermee
in contact te treden. |
|
|
1.1.1.1 |
administratieve gegevens |
|
|
|
De administratieve en bestuurlijke kenmerken van de instelling. |
|
|
1.1.1.2 |
structuur |
|
|
|
De structuuronderdelen van de instelling. |
|
1.1.2 |
INPLANTING |
|
|
Gegevens die toelaten om de instelling te situeren binnen het
gebied waarin ze opereert. |
|
|
|
|
1.1.2.1 |
gebouwen en terreinen |
|
|
|
De gebouwen en terreinen waarover de instelling beschikt of
waarvan ze gebruikmaakt. |
|
|
1.1.2.2 |
ligging |
|
|
|
De locatie en bereikbaarheid van de diverse onderdelen van de
instelling. |
|
|
1.1.2.3 |
kenmerken van het werkgebied |
|
|
|
De ruimtelijke, sociale, economische, culturele,
onderwijskundige en demografische kenmerken van het gebied
waarin de instelling zich geografisch situeert. |
|
1.1.3 |
HISTORIEK |
|
|
Inhoudelijke, bestuurlijke en structurele wijzigingen die
invloed hebben op het beleid en de werking van een instelling. |
|
|
1.1.3.1 |
veranderingen in beleid |
|
|
|
Veranderingen in het bestuurlijke en leidinggevende kader van de
instelling. |
|
|
1.1.3.2 |
veranderingen in structuur |
|
|
|
Veranderingen in de schaalgrootte of het aanbod van de
instelling. |
|
1.1.4 |
REGELEMENTAIR KADER |
|
|
De mogelijkheden in de algemene en specifieke regelgeving
waarvan de instelling gebruikmaakt. |
|
|
1.1.4.1 |
algemene regelgeving |
|
|
|
Algemene reglementaire gegevens die van toepassing zijn op een
instelling. |
|
|
1.1.4.2 |
specifieke regelgeving |
|
|
|
Situationele reglementaire bepalingen die gelden voor een
bepaalde tijdsperiode of die specifiek zijn voor een bepaalde
instelling. |
1.2 |
INPUT |
|
De input omvat kenmerken van het personeel en van de
leerlingen/cursisten van de instelling. |
|
1.2.1 |
personeelskenmerken |
|
|
Gegevens over personeelsleden die een indicatie geven over de
diversiteit en tewerkstellingsgraad van de personeelsgroep. |
|
|
1.2.1.1 |
kenmerken van de bestuursleden |
|
|
1.2.1.2 |
kenmerken van het schoolteam |
|
1.2.2 |
leerlingen- en cursistenkenmerken |
|
|
Gegevens over leerlingen en cursisten die een indicatie geven
over de aard en de behoeften van de populatie. |
|
|
1.2.2.1 |
kenmerken van de lerenden |
|
|
1.2.2.2 |
kenmerken van de ouders en de thuisomgeving |